poniedziałek, 28 grudnia 2015

Passion

Cześć wszystkim! Jak nazwa posta wskazuje-będzie dziś o mojej pasji, a właściwie pasjach! Nie ma co przedłużać wstępu- ZACZNIJMY!
1. Fotomodeling
Nie modeling-a fotomodeling. Ta pasja jest ze mną od najmłodszych lat. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam pozować do zdjęć, co zostało we mnie do dzisiaj. 2 lata temu dostałam lustrzankę, dzięki której mogę chodzić sobie na przyjacielskie 'sesje' zdjęciowe. Jeżeli czytaliście post powitalny wiecie, że mimo mojego młodego wieku miałam okazję już raz zetknąć się z tą pasją. Nie, nie byłam w żadnej agencji modelek. Był to po prostu czas gdzie byłam w jednym studiu make-up i tam właśnie byłam fotomodelką. Miałam wykonany profesjonalny makijaż, również strój i krótką sesje zdjęciową. Niby nic wielkiego-a jednak dało mi wiele szczęścia i co najważniejsze dużo pewności siebie! Pani która tam pracuje i na co dzień się zajmuje stylizacjami powiedziała mi, że jestem bardzo fotogeniczną osobą, która co najważniejsze-nie wstydzi się pozować! Fotograf powiedział mi dokładnie to samo. Poczułam się spełniona i nabrałam dużo pewności siebie, zwłaszcza dzięki temu, że byłam tam jedyną osobą z gimnazjum, bo tam przychodzą tylko osoby z liceum i wyżej. Z fotomodelingiem wiążę pewne plany, ale jak na razie jestem jeszcze za młoda na to, więc zobaczymy co czas pokaże!
2. Blogowanie
Oczywiście dla osoby prowadzącej bloga, pasją jest blogowanie. I u mnie jest tak samo. Nie bez powodu założyłam bloga. Z czystej pasji. Poczułam po prostu, że chcę spróbować tego na nowo. Jak wspomniałam w poście powitalnym, prowadziłam już go kiedyś. Jednak w pewnym momencie się poddałam i uznałam, że to nie dla mnie czego żałuję. Bloga już nie ma, usunęłam go. Postanowiłam mimo wszystko spróbować tego na nowo i mam nadzieję, że tym razem uda mi się prowadzić fajnego bloga :) Przede wszystkim nie mam zamiaru sie poddawać! Jak mówią, człowiek uczy się na błedach, a moim błędem było usunięcie bloga i więcej tego nie zrobię!
3. Taniec
Coś co również sprawia mi przyjemność od dłuższego czasu. Mianowicie taniec nowoczesny, czyli po prostu hip hop. Nie chodzę na żadne zajęcia taneczne, iż w moim mieście nie ma wachlarza zajęć związanych z zainteresowaniami, a jeżeli jest są jakieś dodatkowe lekcje tańca, to nie zbyt profesjonalne i nie podoba mi się sposób w jaki prowadzone są te zajęcia. Szukam czegoś innego, czegoś bardziej profesjonalnego. Opinii o zajęciach w moim mieście nie mam znikąd. Kiedyś chodziłam na pewne zajęcia, ale niestety nie przypadły mi do gustu. Kiedyś być może zapiszę się do jakiegoś klubu tanecznego, ale póki co tańczę z TheFitnessMarshall na youtube. Bardzo fajny pan który ma fajne układy taneczne na swoim kanale. Uwielbiam go! Polecam osobom, które lubią tańczyć, bądź chcą się nauczyć kilku fajnych kroków.


To już tak naprawdę wszystkie moje pasje. Mam wiele inspiracji, jednak od niedawna więc jeszce nie mogę powiedzieć, że są one moimi pasjami. Z czasem zobaczymy co stanie się moim ukochanym zajęciem, a co po prostu odpadnie! Piszcie mi koniecznie w komentarzach jakie wy macie pasje! Może polecicie mi jakiś klub taneczny na przyszłość?

ZDJĘCIA NIE SĄ MOJĄ WŁASNOŚCIĄ, ŹRÓDŁO DO ZDJĘĆ:WEHEARTIT

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam taniec :) Ćwiczę balet dziewiąty rok, a na brak profesjonalizmu na zajęciach zdecydowanie nie mogę narzekać!

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na drugi post do mnie!
    yozizira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomimo, że jestem chlopakiem też lubię tańczyć ;)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://janickaajestemm.blogspot.com/
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń