piątek, 25 grudnia 2015

Post powitalny

Hej wszystkim! Siedziałam dziś w domu i wpadłam na pomysł, a mianowicie założenie bloga. Od dawna pasjonuje mnie bloggowanie zwłaszcza, że 2 lata temu byłam juz bloggerką. Blogowałam przez rok jednak uznałam, że póki co nie nadaję się do blogowania. Teraz postanowiłam rozpocząć wszystko od nowa. Założyłam nowego bloga na którym chcę być jak narazie anonimowa. Może uszanujecie to-może nie. Wiem, że dziwnie będzie wam czytać moje posty bo nie będziecie znali do końca mojej tożsamości jednak musze was zapewnić, że narazie moja anonimowość tutaj jest konieczna. Nie chcę się rozpisywać dlaczego bo nie chodzi tu o to, ale obiecuję że prędzej czy później nadejdzie moment kiedy się ujawnię :) Ten blog nie będzie taki sam jak inne, ponieważ właśnie wskazuje na to fakt, że nie wiecie kto tak naprawdę do Was pisze. Opowiem wam troche osobie, ale mojego imienia nazwiska oraz zdjęć nie będziecie widzieć. Przysięgam, że jeżeli będę się sprawdzać to się ujawnię. Póki co nie uważam tego za najlepszy pomysł. No więc zacznijmy tego powitalnego posta! Jestem nastolatką uczącą się w gimnajzum, o długich kręconych włosach które wciąż prostuje. Mieszkam w niedużym mieście. Interesuję się makijażem i modą, czyli dosyć typowe jak dla dziewczyn :) Oprócz tego moim zainteresowaniem jest również fotomodeling z którym miałam już okazję się zetknąć mimo młodego wieku. Blog będzie troche inny niż wszystkie. Będzie o wszystkim i zarazem o niczym. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie :) Wyczekujcie kolejnych postów, a ja się z wami żegnam. Paa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz